maandag, februari 18, 2013

De Burcht te Wedde


3 opmerkingen:

  1. Wow, wat een "plaatje", Jon. Dat belooft niet veel goeds als ik die lucht zo zie. Maar de compositie is prachtig.

    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ouwe Bram ken ik ook. Ik zat me alleen af te vragen welk nummer dat nou ook weer was. Omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om ze weg te gooien heb ik zo ongeveer alle boekjes van Van de Hulst nog. Ook ik zat met rode wangen te luisteren als ze werden voorgelezen. Vaak gebruik ik er nog wel eens één in mijn blog, zoals in deze http://jokescamera.blogspot.nl/2012/08/goudgele-akkers.html

    Fijne dag. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Jon,
    deze is ook weer prachtig.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is werkelijk weer schitterend Jon.
    Wat een prachtig licht heb je hier, super.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen